عنوان محصول ترجمه مقاله هزينه و درآمد زيرساخت جاده اي در اروپا
متن همراه با لينك خريد محصول ترجمه مقاله هزينه و درآمد زيرساخت جاده اي در اروپا
عنوان انگليسي مقاله: Road infrastructure cost and revenue in Europe
عنوان فارسي مقاله: هزينه و درآمد زيرساخت جاده اي در اروپا.
دسته: برنامه ريزي شهري
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 89
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
پيشينه و هدف پروژه IMPACT
براورد و درون يابي هزينه هاي بيروني حمل و نقل به عنوان موضوع مهمي براي تحقيق و توسعه سياست هاي حمل و نقل اروپا براي سال هاي زيادي بوده است. كميسيون اروپا مسائلي را در مورد درون يابي هزينه هاي بيروني در چندين مقاله راهبردي، همانند كتاب سبز در مورد قيمت گذاري عادلانه و كارآمد (1995)، كتاب سفيد در مورد استفاده كارآمد، سياست حمل و نقل اروپا 2010 و بررسي ميان مدت 2006، مطرح كرده است. مسئله براورد هزينه بيروني و درون يابي همچنين در سطح گسترده اي در چندين پروژه برنامه چارچوب اروپا ( براي نمونه UNITE PETS, ExternE, IMPRINT, REVENUE, MC-ICAM, TRENEN, GRACE) مورد بررسي قرار گرفته است.
با اصلاح بخشنامه 1999/62/EC در مورد هزينه وسايل نقليه سنگين براي استفاده در زيرساخت هاي خاص، اين مسئله در پيشاپيش توجهات قرار گرفت. ماده 1(9) بخشنامه يورووينت 2006/38/EC ( كه به اصلاح ماده 11 بخشنامه قديمي 1999/62/EC پرداخته است)، كميسيون را ملزم كرده تا مدل عمومي كاربردي، شفاف و قابل دركي را براي ارزيابي تمام هزينه هاي بيروني ( شامل هزينه هايي كه به دليل شرايط غيرجاده اي ايجاد مي شوند)، بپردازد. اين مدل به عنوان مبنايي براي محاسبه آينده هزينه هاي زيرساخت مي باشد. اين مدل همراه با تحليل هاي تاثيرگذار بر روي درون يابي كردن هزينه هاي بيروني براي تمام حالات حمل و نقل و استراتژي هايي براي پياده سازي مرحله اي، مي آيد.
هدف بررسي IMPACT ارائه مرور كاملي از روش هايي كه به برآورد هزينه بيروني، و تحليل استراتژي هاي درون يابي ، پرداخته كه شامل ارزيابي تاثير گزينه هاي مختلف مي باشد. نتايج IMPACT ، بر مبناي مقدار بيشماري از مواد موجود در اين موضوعات، مي بايست به كميسيون در زمينه توسعه ارتباطات كه بنا به درخواست بخشنامه 2006/38/EC مي باشد، كمك كند.
مسئله درون يابي هزينه هاي زيست محيطي، تصادفات و ازدحام به شدت در ارتباط با هزينه هاي زيرساخت مي باشد. در چارچوب پروژه IMPACT، كميسيون همچنين تحليل از هزينه هاي زيرساخت را درخواست كرد. در مقايسه با فعاليت هاي ديگر در IMPACT ، حيطه در اينجا محدود به حمل و نقل جاده اي مي باشد.
به طور مختصر، نتايج بررسي IMPACT در ارتباط با سه مورد قابل تحويل مي باشد.
1- قابليت تحويل 1- دفاتر مربوط به براورد هزينه بيروني
2. قابليت تحويل 2- گزارش هايي در مورد هزينه، ماليات و مخارج زيرساخت.
قابليت تحويل 3- گزارش در مورد استراتژي هاي درون يابي.
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد
دوشنبه ۰۸ تیر ۹۴ | ۰۰:۴۱ ۴۲۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است