عنوان محصول تحقيق بررسي تاثير تبليغات در فروش محصولات
متن همراه با لينك خريد محصول تحقيق بررسي تاثير تبليغات در فروش محصولات
عنوان كامل: تأثير تبليغات بازرگاني در فروش كالاهاي گوناگون
دسته: مديريت - بازاريابي
فرمت فايل: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات: 111
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا كليك نماييد
_______________________________________________
بخشي از مقدمه:
در اين مقاله تحقيق براساس مقالات اينترنتي صورت گرفته كه در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقيق قرار گرفته است.
تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،فرهنگي،اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.
از اين رو،مديران و طراحان زندگي مسالمت آميز جمعي در سراسر جهان حركتي پرشتاب را به سمت تدوين قوانين تبليغات بازرگاني آغاز كرده اند. امروز شاهد آن هستيم كه افزون بر قوانين ملي،تلاش هاي منطقه اي و جهاني براي پي ريزي نظام مطلوب براي اين رشته خاص از علوم ارتباطات صورت مي گيرد. بااين حال كشور ما هنوز هم فاقد قانون تبليغات بازرگاني است و آثار نامقبول اين خلا قانوني چنان آشكار گشته است كه ديگر كسي منكر ضرورت و فوريت جبران آن نيست.
در اين راه استفاده از دانش و تجربه ديگران خردمندانه و لازم است، اما بدون ترديد بومي سازي آن و انتخاب الگوي مناسبي كه با مباني حقوقي و ديني ما نيز مغاير نباشد،نيازمند «بررسي تطبيقي اصول و مباني تبليغات بازرگاني درجهان معاصر،ايران و اسلام» است؛ البته با «يك رويكرد حقوقي».
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد
دوشنبه ۰۴ خرداد ۹۴ | ۲۱:۱۶ ۳۸۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است