عنوان محصول ترجمه مقاله رضايت از سايت هاي اينترنتي و اهداف خريد
متن همراه با لينك خريد محصول ترجمه مقاله رضايت از سايت هاي اينترنتي و اهداف خريد
عنوان انگليسي مقاله: Web site satisfaction and purchase intentions
عنوان فارسي مقاله: رضايت از سايت هاي اينترنتي و اهداف خريد
دسته: اقتصاد - فناوري اطلاعات
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 19
لينك دريافت رايگان نسخه انگليسي مقاله: دانلود
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
تاثير خصوصيات فردي در طي اولين بازديد از وب سايت
هدف: تمركز اصلي در پژوهش اخير، مربوط به مشتريان آنلاين بر روي عواملي چون اعتماد در زمينه خاص، ريسك، و تجربه خريد آنلاين قرار دارد. با وجود اهميت آن، سطح مجزاي متناسب آن- يعني ميل به اعتماد، مخالفت با ريسك پذيري و آمادگي فناوري- توجه محدودي را به سمت خود جلب كرده است. اين بررسي تلاش مي كند تا اين شكاف ها را با تمركز بر روي اين ويژگي هاي شخصيتي تعيين كننده پر كند.
طرح، روش، رويكرد- اين تحقيق از يك مبتني بر بررسي براي تست مجموعه اي از فرضيه هاي نظري استفاده مي كند. اين مدل ارزيابي با استفاده از كسب و كارهاي كوچك مورد بررسي قرار گرفته و اين فرضيه ها با استفاده از تكنيك هاي رگرسيون تست مي گردند.
يافته ها: به نظر مي رسد كه ويژگي هاي فردي داراي تاثيرات متعادل كننده قابل توجهي بر روي قصد خريد آنلاين باشند. مهمتر اينكه، اگر مشتريان راضي شوند، عدم ريسك پذيري احتمال خريد را بالا مي برد. علاوه بر اين، در حالي كه آمادگي فناوري باعث افزايش احتمال خريد آنلاين مي گردد، به نظر مي رسد كه بي اعتمادي داراي تاثير مشابهي نباشد.محدوديت ها/ كاربردهاي تحقيق: تاثيرات كامل و شبه متعادل سازي در ارتباط با اين سه ويژگي فردي بيان شده در مورد رفتار روش خريد آنلاين، مد نظر مي باشد. نتايج نشان مي دهد كه عدم ريسك پذيري، ميل به اعتماد، و آمادگي فناوري بر روي رفتار مصرف كننده آنلاين تاثيرگذار مي باشد.كاربردهاي عملي: نتايج نشان مي دهد كه براي موفقيت، ارائه دهندگان خدماتمبتني بر وب نسبتا ناشناخته مي بايست فراتر از رقباي بزرگترشان رفته و سايت هاي اينترنتي منحصر به فردي را به موتورهاي جستجو ارائه دهند. نتايج همچنين نشان مي دهد كه ويژگي هاي فردي چالش هاي قابل توجه و همچنين فرصت هاي غيرمنتظره اي را براي ارائه دهندگان خدمات آنلاين در شناسايي مشتريان وفادارتر ايجاد مي كند.
اصالت/ارزش- اين مقاله مجموعه اي از ويژگي هاي فردي تست نشده را نشان مي دهد كه داراي ارتباط مهمي با رفتار مشتريان آنلاين مي باشد. اين مقاله همچنين پيشنهادات عملي را به ارائه دهندگان خدمات آنلاين نسبتا ناشناخته به منظور رقابت با رقباي شناخته شده تر آن ها مي دهد. اين نتايج براي ديگر ارائه دهندگان خدمات آنلاين در چندين صنعت قابل تعميم مي باشد.
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد
دوشنبه ۰۴ خرداد ۹۴ | ۱۴:۰۱ ۵۰۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است