ترجمه مقاله مديريت زنجيره تامين از جنبه روابط خريدار- فروشنده

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله مديريت زنجيره تامين از جنبه روابط خريدار- فروشنده

۳۰۵ بازديد

ترجمه مقاله مديريت زنجيره تامين از جنبه روابط خريدار- فروشنده

عنوان محصول        ترجمه مقاله مديريت زنجيره تامين از جنبه روابط خريدار- فروشنده
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله مديريت زنجيره تامين از جنبه روابط خريدار- فروشنده   
عنوان انگليسي مقاله: The dark side of buyer–supplier relationships A social capital perspective
عنوان فارسي مقاله: جنبه مبهم روابط خريدار- فروشنده؛ يك نگرش سرمايه اجتماعي
دسته: مديريت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 32
لينك دريافت رايگان نسخه انگليسي مقاله: دانلود
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
تحقيقات مربوط به مديريت زنجيره تامين (SCM)، به طور مشتمري به گسترش " بخش روشن" روابط همكاري فروشنده- خريدار (BSRs) پرداخته است. بر مبناي استدلال سرمايه اجتماعي، محققان مديريت زنجيره تامين (SCM) به اين بررسي پرداخته اند كه چگونه خريدار مي تواند دسترسي به منابع داشته و به تعديل ان از طريق روابط همكاري فروشنده- خريدار (BSRs) بپردازد. بررسي ما به بسط اين رشته پژوهش با مد نظر قرار دادن جنبه مبعم سرمايه در روابط مي پردازد. تحقيق به اين ارزيابي مي پردازد كه چگونه سرمايه اجتماعي در شكل شناختي، رابطه اي و ساختاري داراي سهم بوده يا مانع ارزش گذاري در رابطه فروشنده- خريدار (BSRs) مي گردد. بررسي هاي توليه و اهداف ثانويه ، به تاييد تحقيقات موجود پرداخته و جنبه ابهام ان باعث بسط پژوهش مي گردد. رابطه منحني شكل معكوسي بين سرمايه اجتماعي و عملكرد وجود دارد. همچنين سرمايه اجتماعي بسيار زياد يا كم مي تواند عملكرد را متضرر كند.اين بررسي تاييد مي كند كه ايجاد سرمايه اجتماعي در روابط همكاري فروشنده- خريدار (BSRs) به طور مثبتي داراي تاثيري بر روي عملكرد خريدار بوده،  اما اگر به حد افراط نظر قرار گيرد، مي تواند بر روي توانايي خريدار در مورد اهدافش و همچنين تصميم گيري موثر، تاثير بدي داشته و همچنين مي تواند رفتار فرصت طلبانه فروشنده را افزايش دهد. همچنين بررسي ما مشخص مي كند كه چگونه خريدار مي تواند طهور جنبه هاي ابهام بر انگيز را به تاخير بياندازد. اين بررسي، مسير پژوهشي جديدي را در شرايط همكاري فروشنده- خريدار (BSRs) باز كرده و جهت هايي را براي پژوهش ها و فعاليت هاي آينده پيشنهاد دهد.

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.