ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا

۵۱۸ بازديد

ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در  آسيا

عنوان محصول        ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا   
عنوان انگليسي مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
عنوان فارسي مقاله: جهاني سازي و مراحلي در بررسي بازاريابي بين المللي در آسيا
دسته: اقتصاد- بازاريابي - تجارت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 15
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
چند فاكتور نشان دهنده روند جهاني سازي مي باشند كه شامل آزادسازي گسترده بازار ، تاثير تكنولوژي ، روش هاي ارتباطي متغير و توزيع در سطح جهاني به طور سريع مي باشد. بازارهاي جهاني به طور فزاينده اي براي شركت هاي چند مليتي حائز اهميت بوده و اين مورد منجر به تغيير در سازمان ها و فلسفه تحقيقاتي شركت هاي بازاريابي بين المللي مي گردد. مزاياي روش هاي بين المللي در ارتباط با تحقيقات شامل كنترل و هماهنگي بهتر تحقيقات در بسياري از كشورها ، قابل مقايسه بودن يافته هاي تحقيقي و درك بهتر نقش بازار بر مبناي مرزهاي فرا ملي مي باشد. افراد و همچنين نمايندگي هاي تحقيق اين موضوع را دريافته اند كه اين مسئاله حائز اهميت مي باشد تا درك كلي را در ارتباط با كل محيط عملياتي ايجاد كرده و درك بهتري از تصميمات و فعاليت هاي رقابتي نسبت به بررسي اطلاعات بازاريابي متعارف داشته باشيم.اگر تحقيقات مربوط به بازاريابي بين المللي بتواند مطابق با نياز افراد باشد ، مي تواند مرتبط و متناسب با هزاره جديد باشد..
كليدواژه: جهاني سازي، تحقيقات بازاريابي بين المللي، تحقيقات بتزاريابي آسيا، رفتار مصرف كننده
مقدمه
دو دهه گذشته ، شاهد جهاني سازي سريع فعاليت هاي تجاري در جهان به ويژه در منطقه آسيا در بخش هاي اقيانوس آرام با توجه به شكوفا شدن اقتصاد آسيا همانند ، ژاپن ، كره جنوبي ، تايوان و سنگاپور بوده است. اخيرا بحران اقتصادي ضررهايي را به بعضي از كشورها وارد كرده و رشد اقتصادي اين كشورها و كشورهاي كمتر شناخته شده همانند تايلند ، مالزي و اندونزي را تحت تاثير قرار داده است.جهاني سازي و بحران هاي اقتصادي اگرچه به طور مكرر واقع شده و به يكديگر ارتباطي ندارند داراي تاثيرات وسيع و مهمي بر روي شركت هاي بررسي كننده بازار و فعاليت هايشان در آسيا مي باشند.

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.