عنوان محصول ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا
متن همراه با لينك خريد محصول ترجمه مقاله جهاني شدن و روند آن در تحقيقات بازاريابي بين المللي در آسيا
عنوان انگليسي مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
عنوان فارسي مقاله: جهاني سازي و مراحلي در بررسي بازاريابي بين المللي در آسيا
دسته: اقتصاد- بازاريابي - تجارت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 15
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
چند فاكتور نشان دهنده روند جهاني سازي مي باشند كه شامل آزادسازي گسترده بازار ، تاثير تكنولوژي ، روش هاي ارتباطي متغير و توزيع در سطح جهاني به طور سريع مي باشد. بازارهاي جهاني به طور فزاينده اي براي شركت هاي چند مليتي حائز اهميت بوده و اين مورد منجر به تغيير در سازمان ها و فلسفه تحقيقاتي شركت هاي بازاريابي بين المللي مي گردد. مزاياي روش هاي بين المللي در ارتباط با تحقيقات شامل كنترل و هماهنگي بهتر تحقيقات در بسياري از كشورها ، قابل مقايسه بودن يافته هاي تحقيقي و درك بهتر نقش بازار بر مبناي مرزهاي فرا ملي مي باشد. افراد و همچنين نمايندگي هاي تحقيق اين موضوع را دريافته اند كه اين مسئاله حائز اهميت مي باشد تا درك كلي را در ارتباط با كل محيط عملياتي ايجاد كرده و درك بهتري از تصميمات و فعاليت هاي رقابتي نسبت به بررسي اطلاعات بازاريابي متعارف داشته باشيم.اگر تحقيقات مربوط به بازاريابي بين المللي بتواند مطابق با نياز افراد باشد ، مي تواند مرتبط و متناسب با هزاره جديد باشد..
كليدواژه: جهاني سازي، تحقيقات بازاريابي بين المللي، تحقيقات بتزاريابي آسيا، رفتار مصرف كننده
مقدمه
دو دهه گذشته ، شاهد جهاني سازي سريع فعاليت هاي تجاري در جهان به ويژه در منطقه آسيا در بخش هاي اقيانوس آرام با توجه به شكوفا شدن اقتصاد آسيا همانند ، ژاپن ، كره جنوبي ، تايوان و سنگاپور بوده است. اخيرا بحران اقتصادي ضررهايي را به بعضي از كشورها وارد كرده و رشد اقتصادي اين كشورها و كشورهاي كمتر شناخته شده همانند تايلند ، مالزي و اندونزي را تحت تاثير قرار داده است.جهاني سازي و بحران هاي اقتصادي اگرچه به طور مكرر واقع شده و به يكديگر ارتباطي ندارند داراي تاثيرات وسيع و مهمي بر روي شركت هاي بررسي كننده بازار و فعاليت هايشان در آسيا مي باشند.
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد
پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۴ | ۱۲:۵۳ ۵۱۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است