عنوان محصول ترجمه مقاله نوآوري در مديريت بازار با بكارگيري هوش كسب و كار
متن همراه با لينك خريد محصول ترجمه مقاله نوآوري در مديريت بازار با بكارگيري هوش كسب و كار
عنوان انگليسي مقاله: Innovation in Market Management By Utilizing Business Intelligence
عنوان فارسي مقاله: نوآوري در مديريت بازار با بكارگيري هوش كسب و كار: معرفي چارچوب پيشنهادي
دسته: مديريت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 12
لينك دريافت رايگان نسخه انگليسي مقاله: دانلود
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
امروزه، سازمان كسب و كار براي اينكه قادر باشد در مواجهه با تغييرات متنوع بازار پايدار بماند و در نهايت قادر به مديريت بازار باشد، نياز به تجزيه و تحليل بازار دارد. به اين منظور، سازمان بايد فرآيندهاي كسب و كار خود را با استفاده از فناوري هاي امروزي كه هوش كسب و كار(BI) ناميده مي شود، بروز رساني نمايد. در اين مقاله در كنار معرفي فرايندهاي مديريت بازار، ضرورت قابل توجه نوآوري و خلاقيت در اين فرايندها براي رقابت در تجارت جهاني مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر اين، تعاريف هوش كسب و كار از نقطه نظر نويسندگان مختلف و اصول و ويژگي هاي هوش كسب و كار بيان مي شود. سپس چارچوب پيشنهادي با توجه به ابعاد متنوع و كاركردهاي هوش كسب و كار براي تقويت ويژگي هاي سازمان در جهت دستيابي به رويكرد هوش كسب و كار و دستيابي به منافع آن در روند كسب و كار معرفي مي شود. افزايش توسعه حوزه كسب و كار، حضور پيشرو و مبتني بر هدف در محيط بين المللي و افزايش كارايي سازمان؛ برخي از كاركردهاي كليدي هستند كه در ادامه مورد بحث قرار مي گيرند. هدف از اين مقاله معرفي چارچوب عملي براي كمك به سازمان ها در جهت هدايت اهداف خود به سمت به هوش كسب و كار مي باشد، كه باعث ميشود سازمان ها درك صحيح و به موقعي از وضعيت بازار به دست آورند.
1. مقدمه
در سال هاي اخير با توجه به اهميت اطلاعات در مديريت سازمان و همچنين پيشرفت فناوري اطلاعات، سيستم هاي كاربردي كسب و كار كه شركت ها و موسسات را قادر مي سازد براي تصميم گيري با دانش بيشتر و ايجاد بهره وري بالا براي سازمان به وجود آمده اند. در ايالات متحده، بسياري از شركت ها، در نمودار سازماني خود عنوان شغل رئيس تحليل ها، مدير استراتژي كسب و كار، مدير و يا معاون خدمات اطلاع رساني در بازار دارند كه همه اينها نشان دهنده اهميت تجزيه و تحليل وضعيت رقابتي مي باشد.
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۴ | ۰۹:۱۰ ۳۴۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است