ترجمه مقاله استراتژي هاي رقابتي و موضوعات راهبردي رقابتي در شركت ها

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله استراتژي هاي رقابتي و موضوعات راهبردي رقابتي در شركت ها

۶۴۴ بازديد

ترجمه مقاله استراتژي هاي رقابتي و موضوعات راهبردي  رقابتي در شركت ها

عنوان محصول        ترجمه مقاله استراتژي هاي رقابتي و موضوعات راهبردي رقابتي در شركت ها
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله استراتژي هاي رقابتي و موضوعات راهبردي رقابتي در شركت ها   
عنوان انگليسي مقاله: Critical competitive strategy issues every entrepreneur should consider before going into business
عنوان فارسي مقاله: موضوعات راهبردي رقابتي مهم كه كارآفرين بايد پيش از شروع كسب و كار مد نظر قرار دهد
دسته: مديريت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 24
لينك دريافت رايگان نسخه انگليسي مقاله: دانلود
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
موضوع تدوين و پياده سازي استراتژي رقابتي معمولا از جنبه شركت هاي بزرگ ، معتبر و اغلب چند شعبه اي مد نظر قرار مي گيرد. به هنر حال، دسترسي به مزاياي رقابتي پايدار براي بقاي كسب و كارهاي راه اندازي شده كوچكتر مهم مي باشد. اگرچه تحقيقات زيادي در اين زمينه انجام شده است كه چگونه شركت هاي تازه تاسيس ارزشي را براي بخش هاي خود ايجاد مي كنند و چگونه آن ها مي توانند به مقوله توليد بپردازند، تلاش هاي كمي در زمينه كاربرد ايده هاي راهبردي شركت هاي بزرگ قديمي براي راه اندازي كسب و كار، انجام شده است. در اين مقاله ما به بررسي 11 تفاوت مجزا بين اين موارد كه چگونه شركت هاي بزرگ، معتبر و همنوعان كوچكتر آن ها ، نوآوري هاي راهبردي را با نيم نگاهي به توصيه هاي كارآفرينان براي احتمال موفقيت بالاتر به كار مي گيرند، مي پردازيم. اين 11 مقوله در ارتباط با قدرت بازار، اندازه بازار، ارتباط با منابع، وجود محدوديت ها، ديد رقبا، انتظپيش بينيار سرمايه گذار، تولرانس ريسك سهام دار/ سرمايه گذار، فرايند ها، مديريت سها،م سيستم ارزيابي و افق زماني براي نتايج مي باشد.
1. ابزارهاي باارزش مديريتي
اين اصل پذيرفته شده مي باشد كه هيچ يك از استراتژي هاي رقابتي ذاتا بالاتر از نوع ديگر آن از نقطه نظر پتانسيل آن براي ايجاد منفعت بيشتر براي سهامداران نمي باشد. شركت هايي همانند هيونداي، دل، وال مارت و ديز اين در ايالات متحده رقابت هاي موفقيت آميزي را با به كار بردن استراتژي هاي كم هزينه دنيال كرده اند در نقطه مقابل شركت هاي همانند پورشه، اپل، تارگت و ريتز كارلتون با به كار بردن استراتژ هاي متفاوت تري به موفقيت دست يافته اند. به هر حال تمام اين نمونه ها داراي يك چيز مشترك مي باشند: آن ها شركت هاي مجربي مي باشند. و تمام آن ها داراي يك طرز  فكر يكساني بوده اند. در اين مقاله ما به بررسي تفاوت هاي بين شركت هاي مجرب و شركت هاي تازه تاسيس مي پردازيم. شركت هاي تازه تاسيس شركت هايي مي باشند كه اخيرا فعاليت هاي خود را آغاز كرده اند.


جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.