ترجمه مقاله تاثيرات هويت و تصوير محبوبيت برند در اذهان عمومي

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله تاثيرات هويت و تصوير محبوبيت برند در اذهان عمومي

۱۳۷ بازديد

عنوان محصول        ترجمه مقاله تاثيرات هويت و تصوير محبوبيت برند در اذهان عمومي
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله تاثيرات هويت و تصوير محبوبيت برند در اذهان عمومي   
عنوان انگليسي مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسي مقاله: تاثيرات ، هويت و تصوير محبوبيت برند ، در اذهان عمومي: برند هاي مد در ميان مصرف كنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتري با برند، محبوبيت برند مد روز، موضوع اصلي مي باشد. مديران برند، به برند با محبوبيت بيشتر تمايل دارند، مانند برند مك دونالد كه در آن نوشته شده : عاشقشم. با اين وجود، در مقالات و كتاب هاي بازاريابي در مورد اهميت اين موضوع، به اندازه كافي بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثير خصوصيت برند و تصوير برند بر روي محبوبيت برند تحقيق تجربي صورت نگرفته است. هدف اين مقاله، رسيدگي به اين بي توجهي است، كه با توسعه مدل تركيبي سببي در محبوبيت برند، خصوصيت برند، تصوير برند، و شايعات و اذهان عمومي و همچنين بررسي روابط بين آنها، به آن خواهيم رسيد. اطلاعات در مورد طراحي، روش شناسي و رويكرد با استفاده از نظرسنجي با استفاده سوالات كاربردي از 250 دانشجوي ليسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بكار بردن تحليل نتايج، فرضيه ها مورد آزمايش قرار گرفتند.
يافته ها - نتايج نشان داد كه تنها تصوير برند به عنوان يك عامل تعيين كننده محبوبيت برند در نظر گرفته شده است كه بر WOM در راستاي هويت برند تاثير مي گذارد
پيامدهاي عملي - نتايج مفاهيم دقيق و خط مشي ارائه مي دهند كه مي تواند در تحقيقات آينده ايجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراين، در اصل نتيجه گيري با توجه به تاثيرات مختلف در اين مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در اين مطالعه مي باشد. به نظر مي رسد تحقيق محبوبيت موجود صرفا در چارچوب ايالات متحده باشد. اين مطالعه براي بهترين دانش نويسنده، اولين بررسي مفهوم محبوبيت برند در خارج از ايالات متحده آمريكا مي باشد.
واژه هاي كليدي: محبوبيت برند، تصوير برند، هويت برند، اذهان عمومي، برند هاي مد، مشخصات تجاري

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.