ترجمه مقاله تحول و آينده اي از بازاريابي سبز

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله تحول و آينده اي از بازاريابي سبز

۲۷۱ بازديد

عنوان محصول        ترجمه مقاله تحول و آينده اي از بازاريابي سبز
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله تحول و آينده اي از بازاريابي سبز   
عنوان انگليسي مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسي مقاله: تكامل و آينده بازاريابي محيطي
دسته: حسابداري - اقتصاد - بازاريابي
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
بازاريابي محيطي(كه بطور متداول به عنوان بازاريابي سبز شناخته شده است) به فرايند فروش محصولات و/ يا خدمات مبتني بر منافع محيطي اشاره مي نمايد. چنين محصول يا خدمتي مي تواند با محيط سازگار باشد يا به شيوه اي سازگار با محيط ايجاد و بسته بندي شود. در تكامل بازاريابي سبز بسيار تعريف و تجميد شده سه مرحلة طولاني وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختي معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محيطي ناميده شده است. مرحله سوم نيز به عنوان مرحله پايدار ناميده شده است. متاسفانه، رويكرد بازاريابي سبز تا حد زيادي براي ايجاد نقطه نظر هاي متفاوت در مصرف كنندگان، توسط خانه هاي مشترك(corporate house) به عنوان يك شاهكار تبليغاتي مورد استفاده قرار گرفته است. موفقيت آتي در ماديت زدايي محصول و خدمات پايدارتر براي اجتناب از كوته نظري در بازاريابي سبز كوتاه، به طور متقاعد كننده اي به برقراري ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف كننده در بازار بستگي خواهد داشت.
واژه هاي كليدي: بازاريابي سبز، بوم شناختي، پايدار، بازار.
1. مقدمه
اصطلاح بازاريابي محيطي (كه بطور متداول به عنوان بازاريابي سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوايل 1990 اهميت يافت. اين نوع بازاريابي زماني در اروپا آغاز شد كه يك سري محصولات خاص براي جو زمين مضر شناخته شدند. در نتيجه، محصولات جديد «سبز» نشان دادند كه خسارت كمتري به محيط وارد مي نمايند. انجمن بازاريابي آمريكا (AMA) اولين كارگاه آموزشي «بازاريابي بوم شناختي» را در سال  1975 برگزار نمود. اين اقدامات و مذاكرات اين كارگاه منجر به ايجاد يكي از كتاب هاي بازاريابي سبز تحت عنوان «بازاريابي بوم شناختي» شد.

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.