ترجمه مقاله ارزش هاي زمينه ساز مصرف عطر: ديدگاه نشانه شناسي اجتماعي

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

ترجمه مقاله ارزش هاي زمينه ساز مصرف عطر: ديدگاه نشانه شناسي اجتماعي

۳۵۸ بازديد

عنوان محصول        ترجمه مقاله ارزش هاي زمينه ساز مصرف عطر: ديدگاه نشانه شناسي اجتماعي
متن همراه با لينك خريد محصول    ترجمه مقاله ارزش هاي زمينه ساز مصرف عطر: ديدگاه نشانه شناسي اجتماعي   
عنوان انگليسي مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسي مقاله: ارزش هاي زمينه ساز مصرف عطر: ديدگاه نشانه شناسي اجتماعي
دسته: بازاريابي - اقتصاد - اجتماعي
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 15
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
هدف اين مطالعه درك بهتر مسائلي مي باشد كه تحت نفوذ عادات خريد و مصرف ما براي محصولات لوكس  قرار دارد. ما تلاش نموده ايم تا درك نماييم كه چگونه پيام هاي مختلف در مورد عطر (به عنوان يك محصول لوكس ) مي تواند براي ايجاد يك مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف كننده سازمان يابد. اين مطالعه مبتني بر مصاحبه هاي انجام شده با مصرف كنندگان عطر مي باشد كه كالبد تجزيه و تحليل نشانه شناختي اجتماعي را ايجاد مي نمايد.
واژه هاي كليدي:
لوكس ، عطر، نماد شناسي، انتظار مصرفي، ارزش هاي مصرفي
بازار كالاهاي لوكس كه در اواسط قرن گذشته از اهميت اقتصادي كمي برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بيش از 400 ميليارد دلار آمريكايي تكامل يافته است و انتظار مي رود در پايان اين دهه به مرز تريليون دلار آمريكايي برسد (مايرز، 2004). اگرچه بُعد واقعي كالاهاي لوكس را نمي توان اندازه گيري نمود، با فرض بر محدوديت هاي نادرست آن اين باور وجود دارد كه طبق به داده ها هاي به دست آمده از كميته كلبرت، رشد اخير فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوكس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسيده است) و  بازار هم معذلك دستخوش عملكرد ضعيف كشورهاي اروپايي قرار دارد.
عمل خريد و/ يا استفاده از محصولات لوكس يك معنا دارد، از آن جاييكه به فراتر از مصارف عيني از مقوله هاي كالايي مي رود، پيشنهاد و عرضه شده است و مصرف كالاهاي لوكس اغلب با آنچه كه نماد آنهاست تحريك مي شود و حاكي از يكي از استادانه ترين اشكال بيان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خريد و استفاده از كالاي  لوكس، عامل مشتركي مي باشد كه موجب مي شود صحبت كردن در مورد بازار كالاي لوكس ، با وجود ناهمگني زياد در ميان محصولات و خدماتي كه آن را مي سازند، امكان پذير گردد(فالكو، 2005).

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.