عنوان محصول ترجمه مقاله تفسير نردباني در انجام پژوهش بازاريابي: موانع و راه حل ها
متن همراه با لينك خريد محصول ترجمه مقاله تفسير نردباني در انجام پژوهش بازاريابي: موانع و راه حل ها
عنوان انگليسي مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
عنوان فارسي مقاله: تفسير نردباني در انجام پژوهش بازاريابي: موانع و راه حل ها
دسته: اقتصاد - بازاريابي - مديرت
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد.
_______________________________________
چكيده ترجمه:
هدف - اين مقاله با در نظر گرفتن تحقيقات دانشگاهي و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد كاربرد نردبان در انجام بازاريابي مي باشد.
طرح/ روش شناسي / رويكرد - اين پژوهش نقاط اختصاري نردبان را به عنوان يك روش تحقيق كيفي ارائه مي نمايد و اهميت آن را مي توان در رفتار درك بهتر نمود.
يافته ها - اين مقاله استدلال مي كند كه نردبان روش مفيد و قدرتمندي مي باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلين مورد استفاده قرار مي گيرد. نويسندگان اين مقاله به اين مسئله رسيدگي مي نمايند كه موانع اصلي و آشكار كه مانع از استفاده مناسب از آن مي شود، مي تواند به جنبه هاي زير مرتبط شود: مصاحبه هاي زمان بر و گران قيمت ؛ مجموعه پاسخ هاي ساختگي؛ سوگيري هاي محقق؛ و تجزيه و تحليل ساده نتايج.
اصالت / ارزش - اين مقاله به انجام بهتر نردبان كمك مي كند، محدوديت هاي آن را مشخص نموده و جايگزين هايي را براي مقابله با آنها پيشنهاد مي نمايد.
واژه هاي كليدي:
مصاحبه ها، نظريه بازاريابي، پژوهش، رفتار
مقدمه
هدف اين مقاله، ارائه روش نردباني و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقيقات علمي و بازار مي باشد. اين پژوهش بدين منظور، مطالعات مركزي انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب هاي تجربي نويسندگان بررسي مي نمايد و استفاده از آن به خصوص در بازاريابي را مشخص مي نمايد. در ابتدا مقاله به توصيف مهارت هاي اصولي نردبان مي پردازد كه شامل تعريف آن و همچنين شرح ظهور و ارتباط آن با تئوري وسيله-هدف مي باشد. مراحل اصلي اين روش و نتايج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضيح داده شده است.
جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد