پروژه مديريت ارتباط با مشتري ( CRM )

دانلود مقاله هاي ترجمه شده، پايان نامه و پروژه هاي دانشگاهي و...

پروژه مديريت ارتباط با مشتري ( CRM )

۲۹۸ بازديد

عنوان محصول        پروژه مديريت ارتباط با مشتري ( CRM )
متن همراه با لينك خريد محصول    پروژه مديريت ارتباط با مشتري ( CRM )   
پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي
عنوان كامل: مديريت ارتباط با مشتري ( CRM )
دسته: مديريت
فرمت فايل: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات پروژه: 67
جهت مشاهده فهرست مطالب اين پروژه اينجا كليك نماييد
______________________________________________________
بخشي از مقدمه:
اخيرا مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصا اين مساله كه آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. هرچند در مورد به‌كار گيري اصل اساسي و اوليه بازاريابي يعني برآوردن نيازهاي مشتريان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر اين است كه محيط كنوني بازار با تغييرات بنيادي نسبت به دهه 60 ميلادي تغيير در روشهاي اجراي اصول را ضروري مي سازد.
در دنياي امروز بايستي از بازارهاي بالغ و به حد كمال رسيده اي سخن گفت كه ويژگيهاي متفاوتي نسبت به گذشته دارند و از مهمترين ويژگيهاي آنها مي توان به مهارت و قدرت مشتري و كاهش تاثير تبليغات بر وي اشاره نمود. امروزه عرضه كنندگان در بازار كالاهاي صنعتي و مصرفي با مشترياني مواجه اند كه تقاضاهاي نامحدودي دارند اما كمتر تحت تاثير ابزار هاي سنتي بازاريابي قرار مي گيرند. از سوي ديگر محصولات بازار از ديد مشتري تفاوت زيادي با يكديگر ندارند چنان‌كه نام تجاري محصول مورد نظر مشتري در دسترس وي نباشد به راحتي «برند» ديگري را جايگزين آن  مي كند و اين نشاندهنده كاهش وفاداري مشتريان است. رقابت قيمتي نيز معني سابق را از دست داده است و سازمانهاي بازار گرا و مشتري مدار به جاي رقابت بر سر قيمت به حفظ و ارتقاي وفاداري مشتري به عنوان ابزاري جديد در بازاريابي مي انديشند.
در مفهوم بازاريابي اعتقاد بر اين است كه نيل به اهداف سازماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته هاي بازار هاي هدف و تأمين رضايت مشتري به نحوي مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنياي رقابتهاي فزاينده امروز، شركتهايي موفق خواهند بود كه رضايت مشتريان خود را بيشتر تأمين كنند. شركتهايي كه صرفا به دنبال فروش كوتاه مدت نبوده و كسب رضايت بلندمدت مشتري را از طريق ارائه كالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز وجهه همت خود قرار دهند.
در اين بازار فوق العاده پويا مشتري از سازمان انتظار دارد كه بيشترين ارزشها را با مناسب‌ترين قيمت عرضه كند و سازمانها نيز مدام به دنبال روشهاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش هستند و حتي از ارزش مشتري تحت عنوان « منبع آتي مزيت رقابتي » خويش نام مي برند.

جهت دانلود محصول اينجا كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.